15 februari, 2012

Carp Zwolle 2012


Ik zal deze blog kort houden omdat het toch alweer 2 weken geleden is dat de karper beurs zich afspeelde. Voor mij is het toch wel een dag waar ik naar uitkijk en het ook dit jaar weer aardig naar mijn zin hebt gehad. Alleen het kwam er steeds maar niet van om er een stukje over te schrijven. Dus bij deze toch nog mijn belevenis van Carp Zwolle 2012…


Aangezien het alweer 2 weken geleden was lag er een aardig pak sneeuw. Bij de rest van de jongens was dit aardig klote, hun waren namelijk van plan om op zaterdag te gaan maar door de sneeuw kon dit helaas voor hun niet doorgaan. Gelukkig sneeuwde het zaterdag en zondag niet en waagde mijn vader het om de reis naar Zwolle door te zetten.
Eindelijk kwamen we na 1,5uur aan bij de IJssel-hallen in Zwolle. En wat een drukte niet normaal! Dat karper vissen steeds populairder wordt was wel te zien. 

In het begin maakte we even snel een rondje om daarna alles nog eens rustig te bekijken.
Al snel kwamen we aan bij de stand van PB. Daar stond uiteraard ook Koen Koops die ik ken van vroeger. Even een praatje gemaakt over de nieuwe producten en uiteraard de dvd "Caught in the ACT" gekocht. 

De stand van "Carp Leaders" van Mourad was niet zo moeilijk te vinden, de lampjes van hem schenen zowat tot aan het plafon. De leaders zagen er zeker niet verkeerd uit, mooi afgewerkt en zeker van kwaliteit. Een echte aanrader voor de wat luiere vissers onder ons haha. Ook hebben we het natuurlijk gehad over het redacteur worden van carpcity.nl. Dit wat als het goed is over 2 weken van start gaat. 

Hierna schoven we door naar de stand van Martin Sb. Daar waar het altijd gezellig en geurvol is! Dustin ,testvisser en goede vriend, stond er ook weer. Hij bracht ons weer op de hoogte van alle nieuwe producten van het echte Amsterdamse boilie merk. Een van de nieuwe producten die ze hebben zijn de Quatro mini’s. Mini boilies die mijn vader als echte match visser natuurlijk niet kon laten liggen. 

Snel nog even langs de KSN stand voor de wel bekende dvd Pilaar&Hofman pionieren in de Alpen. Ook zijn we natuurlijk langs Herman, beter bekend als de Hermanator (de man waar van ik het knopen heb geleerd) geweest. Helaas was hij wel wat moeilijk te vinden... 

Snel even een praatje gemaakt want we moesten alweer richting huis gaan. 

Als conclusie kan ik je zeggen dat het weer een leuke dag was. Veel nieuwe producten gezien en ik ben weer helemaal klaar voor seizoen 2012. 


Geen opmerkingen :

Een reactie posten